Blogerskie DIY - Marmurowe tło do zdjęć

17:03

Każdego dnia Instagram zalewa nas masą pięknych zdjęć - inspirują i zachęcają do otwierania portfeli :) Ale jak tanim kosztem zorganizować sobie dodatki, które ze zwykłego zdjęcia są w stanie zrobić interesującą fotografię? Jeśli myślisz, że ceną za ciekawą kompozycję są pustki na koncie to się mylisz! Odrobina kreatywności i dosłownie parę groszy załatwi sprawę :) A moim dzisiejszym zadaniem jest pokazanie Ci szybkiego patentu na modne tło do zdjęć produktowych na bloga.



Powiem szczerze, że od dawna wzdychałam do zdjęć z motywem marmuru i mino, iż nie lubię powielać tego co inni to swój motyw musiałam mieć! Los chciał, że będąc w Pepco natknęłam się na papier prezentowy właśnie z takim kolorowym motywem i wpadł mi do głowy pomysł jak tanim kosztem zrobić sobie takie tło. Jeżeli też nie chcesz wydawać kroci na modne dodatki to rozsiądź się wygodnie i lecimy z tym koksem!


Wszystko czego potrzebujesz znajdziesz na tym zdjęciu. Niewiele, prawda? :) Podstawową rzeczą jest papier do pakowania prezentów. Możesz wybrać taki motyw, na jaki akurat masz ochotę a koszt spooooregoooo rulonu to okolice dwóch złoty. Oczywiście będziesz potrzebować kawałka białego kartonu lub zwykłej podkładki pod myszkę. Ważne jest, żeby było to coś co jest sztywne - w przeciwnym wypadku będzie się zaginało i długo nie posłuży. Do tego ostre nożyczki i taśma klejąca.
Twoim pierwszym krokiem, będzie wycięcie odpowiedniego kształtu z papieru prezentowego. Pamiętaj, że musi on być odrobinę większy niż karton/podkładka!


Krok drugi to zagięcie pozostałości papieru w ten sposób, aby wszystkie krawędzie były równe. Pomocna może być tu linijka, którą bardzo łatwo zrobić proste zgięcia :)
Tak naprawdę jesteś już na finiszu! Pozostało tylko za pomocą taśmy skleić papier z kartonem/podkładką.


I gotowe! Od teraz możesz cieszyć się modnym dodatkiem do swoich zdjęć :) Prościej i taniej się już chyba nie da. Czasami wystarczy się dobrze rozejrzeć dookoła i można zdziałać cuda bardzo małym nakładem pieniężnym.

Stwierdziłam, że Blogowe DIY będzie serią postów na moim blogu -  gdy będę miała jakiś pomysł na blogerskie dodatki pojawi się on właśnie tu. Ale z chęcią poczytam o Twoich pomysłach DIY!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Muszę koniecznie napaść jutro na pepco, po inspiracje na wiosenne zdjęcia <3
    Może też uda mi się dorwać ten papier, bo muszę przyznać że wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat weszła pastelowa kolekcja do Pepco więc na bank coś wiosennego znajdziesz :) I na Wielkanoc jest dużo dodatków :)

      Usuń
  2. Ten kolorowy marmurek jest boski! Gdyby był w moim Pepco na pewno by w koszyku wylądował😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się wybrać bo w moim było bardzo dużo wzorów a cena śmieszna :)

      Usuń
  3. Fajny kolorowy marmur idealny na wiosenne zdjęcia :) :) muszę się przejść do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z wiosna mi się te kolory skojarzyły i stwierdziłam, że biorę :D

      Usuń
  4. Ja uciekam w naturę :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię naturę a najbardziej upodobałam sobie motywy drewna :)

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowo i piękne nietypowe marmurkowe tło storzyłaś >3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wygląda! Proste i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry pomysl i z przyjemnoscia Cie obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak. Zdecydowanie dodawaj takie posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później dalej powiesz, że przeze mnie Twój portfel cierpi :D

      Usuń
  9. Zrobione! Nie mogłam się powstrzymać i skończyłam do pepco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ciesze się, ze udało mi się trochę osób zainspirować :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń

Facebook

Subscribe