Jak się pozbyć cellulitu? - Domowy peeling DIY

18:57

Drogi Czytelniku!Właśnie gościsz na zupełnie innej odsłonie tego, co było tu kiedyś :) A jeśli śledziłeś mnie na starym blogu to z pewnością czytałeś już ten post.Publikuję go tu ponownie, żeby zobaczyć jak to będzie teraz wyglądać :) Jeśli masz ochotę to możesz poświęcić mi minutkę i ponownie poczytać o domowym peelingu ( no weź, przecież tak dawno go napisałam :D) To jak?



 Jest taki polski film " Jak się pozbyć cellulitu?" ale w sumie to nic tam nie wyjaśniają. No i tu pojawia się problem dla wieeelu kobiet ( tak wielu, bo 9/10 boryka się z problemem pomarańczowej skórki). Nie wiem skąd wziął  się ten durny stereotyp, że cellulit "dolega" tylko grubasom. Bzdura! Głupota jakich mało. Szczupłe babeczki też go mają. Tylko u jednych występuje wodny a u innych tłuszczowy. Bez względu na to jaki ten cellulit walczyć z nim trzeba. Można domowymi sposobami :)

Moje problemy z cellulitem pojawiły się, gdy zaczęłam przybierać na wadze. Tak mnie właśnie moje hormony kochają, że aż mnie z tej miłości rozsadzają od środka. Taki już mój los. Trzeba było się jakoś za to zabrać. Wujek Google dostarczył mi masę informacji na temat cudownego działania kofeiny  natrętny cellulit. To właśnie ona sprawia, że skóra staje się delikatna i jędrna.


Powszechnym źródłem kofeiny obecnym w każdym domu jest kawa. I to właśnie ona posłuży nam dzisiaj jako główny składnik domowego peelingu. Wszystko co będzie Ci potrzebne widzisz na zdjęciu. No z wyjątkiem blendera bo mi się nie zmieścił :D 


Po pierwsze kawa. Bardzo ważne jest, żeby była to kawa zaparzona  co powoduje mocniejsze działanie kofeiny. Nie musi być to produkt z wysokiej półki. Wystarczy najtańsza z Biedronki i też zrobi swoje.
Gdy mamy już kawę, przyszedł czas na odrobinę cynamonu. JEŻELI MASZ PROBLEMY Z KRĄŻENIEM TO KATEGORYCZNIE OMIŃ TEN SKŁADNIK. Jeżeli nie to pamiętaj, że cynamon pobudza krew i może powodować uczucie ciepła oraz zaczerwienienie skóry.
Teraz dodaj kilka łyżek oleju kokosowego ( u mnie najlepszy olej kokosowy Biotanic) . Wszystko zależy od tego, jaką ilość kosmetyku chcesz uzyskać.Im więcej kawy, tym więcej pozostałych składników ( tylko błagam, nie przesadzaj z cynamonem). Na sam koniec możesz dodać jeszcze kilka kropel oliwy z oliwek.
Tak przygotowaną porcję potraktuj blenderem aż do ujednolicenia wszystkich składników. Na koniec przełóż peeling do szklanego słoiczka ( 6,99 w sklepie z bibelotami i wyposażeniem kuchennym ) i gotowe! Banalnie proste, co nie ? :D 



Peeling stosuj wmasowując go w partie objęte cellulitem 2-3 razy w tygodniu. Najlepiej jest pozostawić go na jakiś czas na skórze i w tym czasie np. umyć włosy czy wykonać peeling reszty ciała. Twoja łazienka prawdopodobnie będzie wyglądała jak pobojowisko ale wierz mi, że warto. 
Po zabiegu najlepiej jest zastosować jakiś kosmetyk o działaniu wyszczuplająco-redukującym. U mnie jest to zawsze wyszczuplający żel 3D od Eveline w wersji chłodzącej.

Wiadomo, że po pierwszym razie problem nie zniknie ale z pewnością docenisz jak delikatna i głodka stanie się skóra. Nie potrzeba dużo czasu i kosztów, żeby zadbać o siebie :)

A może znasz jakieś domowe przepisy na kosmetyki?

You Might Also Like

0 komentarze

Łączna liczba wyświetleń

Facebook

Subscribe