Gdzie szukać dodatków do zdjęć na bloga/Instagram?

14:33

Dobre zdjęcia produktowe spędzają sen z powiek każdemu, kto pisze bloga lub prowadzi konto na popularnym Instagramie. Przecież każdy chce, żeby jego zdjęcie przykuwało uwagę, było oryginalne i wpisywało się w najnowsze trendy :) Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze miałam problem z dodatkami. Całe szczęście to już przeszłość! 


Wbrew pozorom dodatki do zdjęć możesz znaleźć wszędzie. Pewnie nawet nie zdajesz sobie sprawy jak dużo pomysłów kryje się w Twoich szafkach i komodach. Dzisiaj pokarzę Ci kilka miejsc, gdzie śmiało możesz szukać inspiracji tanim kosztem :)


1. Biedronka - dokładnie tak! Wbrew pozorom Biedronka może okazać się przydatna w poszukiwaniu dodatków. Chodzi mi tu oczywiście o dział z art. papierniczymi czy dekoracjami sezonowymi. Różnego rodzaju spinacze ( jak te na zdjęciu poniżej właśnie z Biedronki), ołówki czy figurki kosztują grosze a sprawdzą się super :)

2. Pepco - no tu to już skarbnica dodatków. Chyba nie muszę zbytnio się rozpisywać na temat tego sklepu :)  Dostaniesz tu dodatki od biżuterii, po ciekawe ramki z napisami, figurki, świece i wiele, wiele więcej. Twoja kieszeń też zbytnio nie ucierpi.

3. Sklepy papiernicze/plastyczne - sprawdzą się świetnie w poszukiwaniu ciekawych elementów tła, zeszytów z ciekawymi motywami, notesów czy pięknie zdobionych ołówków. Pełno w takich sklepach również dodatków sezonowych, brokatów czy innych ozdobnych kamyczków.


4. Sklepy z dekoracjami wnętrz - zdecydowanie należy się tam udać w poszukiwaniu ciekawych podstawek, talerzyków czy sztucznych kwiatów. Czasem można znaleźć również oryginalne tacki czy poduszki "futrzaki".

5. Kuchnia - tak, tu też znajdziesz dodatki! Jak nie chcesz wydawać pieniążków w sklepach, poszukaj w kuchennych szafkach podstawek pod filiżanki, świeczek czy szklanych pojemniczków.

6. Kosmetyczka - tak naprawdę każda rzecz z Twojej kosmetyczki może być dodatkiem. Fajna miniaturka? Ulubiona paleta? Pojedyncze cienie czy pędzle tez pomogą Ci urozmaicić zdjęcia. A może flakon ulubionych perfum albo prosta, srebrna zalotka?

7. Szafa - z pewnością chowasz w niej komin z grubym splotem albo  zimowy golf. One też Ci pomogą. Fajnie sprawdzą się jako tło albo boczna warstwa kompozycji zdjęcia. Przeszukaj swoją szafę a gwarantuję Ci, że z pewnością coś w niej znajdziesz :)


Widzisz jak łatwo można znaleźć dodatki do zdjęć? Wystarczy poświęcić chwilkę i zrobić rundkę po sklepach. Nie wydasz milionów a z pewnością urozmaicisz swoje kompozycje :) A jak potrzebujesz pomocy w całym procesie wykonywania fotografii to zachęcam Cie do dołączenia do grupy Agwer Fotokreatywni. Dla mnie ta grupa była zbawieniem i to tam nauczyłam się robić dużo lepsze zdjęcia niż kiedyś :)
Mam nadzieję, że odrobinę rozjaśniłam Ci problem z dodatkami! A może masz swoje pomysły? Chętnie je poznam :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Swietne podpowiedzi, musze przeszukac kuchnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki jeden sweter, który już dawno miałam wyrzucić,zostawiłam go ze względy na genialny splot i szary neutralny kolor. Świetnie sprawdza się na zdjęciach, własnie jako tło w okresie jesienno zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Sweterki często pojawiają się na zdjęciach w tych okresach. Nadają takiego klimatu :)

      Usuń
  3. Świetne porady! Okazuje się, że nie trzeba wydawać milionów na dekoracje do zdjęć - one są wszędzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączyłabym jeszcze KIK! Tam też można spotkać wiele pierdółek, które idealnie się nadadzą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wiedziałam, że czegoś mi tu brakuje :D

      Usuń
  5. Tak jak powyżej, w kiku też znajdziemy mnóstwo super dodatków :) I w biedrze co raz częściej coś ciekawego, chociaż ja żeby znaleźć klipsy musiałam odwiedzić dwa sklepy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ostatnio dokupić kilka dodatków ale już w Biedronce nie było :( A spodobały mi sie też spinacze kokardki

      Usuń
  6. dokładnie, dodatki mamy wszędzie, wystarczy rozejrzeć się po domu :) dzięki, przypomniałaś mi o klipsach, które kupiłam w biedronce, a o ktorych zdążyłam już zapomnieć, że je mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyciągaj szybko te spinacze bo znowu wylecą Ci z głowy :D

      Usuń
  7. uwielbiam takie dodatki do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniają pustki w kompozycji i zdjęcia są dużo ładniejsze :)

      Usuń
  8. Zdecydowanie tak! Dodatki to nieodłączny element udanych zdjęć i podobnie jak Ty uważam, że można je znaleźć po prostu WSZĘDZIE! Wystarczy dobrze poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pomyśleć, że do niedawna nigdzie ich nie widziałam a teraz na każdym kroku coś mi do głowy wpada :)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o dodatki to czasem mnie samą zaskakuje moja kreatywność ;D Dodatki do zdjęć widzę teraz wszędzie, nie tylko w sklepach z dekoracjami. Kocham dodatki żywe, tzn zielone, świeże kwiaty, gałązki, liście - to można mieć za darmo nawet z wiosennego spaceru ;)
    A do moich ulubionych sklepów z dodatkami należą Nanu Nana i Jysk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeże kwiaty to bardziej u mnie latem ale oczywiste jest, że wyglądają o niebo lepiej niż te sztuczne :)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń

Facebook

Subscribe